loading...
world
nikan بازدید : 690 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)
ویدیو و متن مصاحبه بازیگران هری پاتر در پشت صحنه “شاهزاده”

در مصاحبه ویدیویی دیگری از پشت صحنه فیلم به تأخیر افتاده ی شاهزاده دورگه که در نوامبر ۲۰۰۷ برای تبلیغ انتشار DVD هری پاتر و محفل ققنوس انجام شده است ، دنیل رادکلیف (هری) ، روپرت گرینت (رون) ، متیو لوییس (نویل)، بانی رایت (جینی) و ایوانا لینچ (لونا) از فیلم ششم و میزان رشد کاراکترشان در مجموعه فیلم ها صحبت کرده و نظرشان را در مورد کتاب هفتم، “یادگاران مرگ” بیان کرده اند.
این ویدیو که دوبله شده به آلمانی است را می توانید در اینجا مشاهده کنید.
متن کامل مصاحبه به فارسی را می توانید در ادامه خبر مطالعه کنید…

س: چقدر از فیلم ششم رو تموم کردید؟
دنیل:
درست وسطش هستیم.
روپرت: من زیاد فیلمبرداری نداشتم ولی دنیل یکی دو ماهی میشه که مشغول هست.

س: اینجا مثل خونه دوم شما هست؟
متیو:
قطعاً. و من حتی اینجا می خوابم. اونا میگن شما باید وانمود کنید خواب هستین و من واقعا خوابم می بره. تخت خواب ها بی نهایت راحت هستن. و من الان هفت ساله که میام اینجا.

س: تمام فیلمنامه رو دارید یا فقط صحنه خودتون رو؟
ایوانا:
آره، ولی اونا هر روز یه چیزی رو تغییر میدن.
روپرت: واقعاً فیلمنامه خوبی هست. و من کتاب ۶ رو خیلی دوست داشتم. قراره کارهای باحالی انجام بدیم.

س: فیلم ۶ برای جینی خیلی مهم هست.
بانی:
آره، آره، من…
ایوانا: تو باید بگی: “من واقعاً مشتاق هستم که دوباره ینی رو بازی کنم.”
بانی: آره مطمئناً برای اون فیلم خوبی هست. تا به حال خیلی بامزه بوده.

س: اون صحنه لونا در کوییدیچ رو قراره ببینیم؟
ایوانا:
بله، نه، یه لحظه صبر کنین. در کل فکر نمی کنم این طور باشه. ولی کلاه شیر اون جاست تا ما چیز کلی رو فراموش نکنیم.

س: قبل از فیلمبرداری دوباره کتاب ها رو می خونین یا دیوید یتس بهتون میگه چی کار کنید؟
بانی:
منتمام کتاب ها رو خوندم و عاشقشون هستم ولی اونا نمی تونن همه چیز رو در فیلم قرار بدن و این خیلی حیف هست. ولی فکر می کنم مهمترین قسمت ها توی فیلم هستن.
روپرت: این دفعه رون یک دوست دختر داره و بوسه های بیشتری قراره باشه که من باید قدرش رو بدونم.
دنیل: من منتظرم ببینم روپرت، لاوندر براون رو می بوسه. باید خیلی جالب باشه.

س: احتمالاً فیلم بعدی به تاریکی فیلم قبلی نخواهد بود. در کتاب صحنه های بامزه زیادی هست.
دنیل:
بله، فکر کنم همین طوره، آره جواب کوتاهی هست ولی به این معنی نیست که صحنه های تاریک و مهیب وجود ندارن، خصوصاً در قسمت سوم، اما، آره، صحنه های واقعاً بامزه زیادی هستن. نسبت به فیلم های دیگه، این فیلمنامه بامزه تر از همه است.

س: خیلی وقته که اما رو می شناسی، حالا عاشق (کاراکتر) اون شدن عجیب نیست؟
روپرت:
بله، خصوصاً بعد از این که کتاب هفتم رو خوندیم و فهمیدیم داستان چه طوری تموم میشه. یه کم خجالت آوره ولی انجامش میدم.
دنیل: من باید سعی کنم یه چیزایی شبیه کمدی مدرسه ویل فرل رو به هاگوارتز بیارم. این قراره وظیفه من باشه. نه، من کمدی رو دوست دارم و این خیلی جالبه که بیشتر شوخ طبعی هری رو ببینیم.

بانی: الان خیلی وقته که داریم کار می کنیم و می تونیم راحت باشیم و بر روی بازیگری تمرکز کنیم. و باز هم دیوید یتس کارگردانی می کنه و این نوع استمرار خوبه.
دنیل: در طول این چند هفته من با جیم براود بنت (اسلاگهورن) خیلی کار کردم. عالی بود، اون بازیگر فوق العاده ای هست و کار با اون خیلی جالبه.
ایوانا: همیشه خیلی خوبه که اینجا باشم. فرقی نمی کنه که باید چی کار کنی، حتی اگه یکی دو صحنه هم باشه، آدم های جدید رو می بینی. حتی یک روز هم نبوده که خسته کننده باشه.

س: این جا افراد قدیمی و جدید هستن، یه کم شبیه مدرسه هست، مثل اینه که به مدرسه برگردی و شاگردهای جدید و معلم های جدیدی باشن.
دنیل:
بله، اما از یک مدرسه عادی بامزه تر هست. و خیلی خوبه که افرادی مثل جیم یا ایملدا استانتون (آمبریج) روی صحنه باشن و میشه ازشون خیلی چیزها یاد گرفت، آدم ایده های جدیدی به دست میاره و یاد می گیره.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • آنلاک
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • دانلود نرم افزار
  • طراحی هدر
  • چای لاغری دکتر سینا
  • فروشگاه ساز
  • خرید توپ لباسشویی
  • طرح اصلی اپل آیفون 6
  • طرح اصلی آیفون 6
  • خرید گوشی موبایل
  • خرید جم
  • کرم رفع سیاهی دور چشم خاویار والنسی
  • فروش بازی پلی استیشن
  • پرچم تبلیغاتی
  • رستوران کافی شاپ
  • تقویت حافظه
  • خريد کارتون های قديمی
  • خرید کریو
  • مدل کفش زنانه
  • عکس های جدید بازیگران
  • آموزش آپدیت اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروشگاه اینترنتی
  • دوربین مداربسته
  • اخبار ایران
  • دانلود آهنگ جدید
  • آدرس جدید سایت تهران موزیک
  • دانلود آهنگ
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • مکمل های غذایی
  • مکمل های ورزشی
  • اس ام اس
  • بدليجات
  • هوش مصنوعی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • مجله اینترنتی
  • خرید ساعت مچی
  • چارتر
  • اجاره بخاری
  • دانلود کلیپ
  • خرید هاست
  • آگهی رایگان
  • قیمت روز گوشی
  • پریست لایت روم
  • پنل اس ام اس
  • خرید سرور مجازی
  • خرید ساکس پرسرعت
  • وی پی ان
  • اندروید
  • پودر چاقی
  • قرص چاقی صورت
  • اخبار پزشکی و سلامت
  • مکمل شاپ
  • خرید سیسیکم
  • بلیط هواپیما
  • سایت خبری خودرو
  • دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی
  • چاقی صورت
  • مانیکور ناخن
  • فروش بک لینک
  • ادکلن مردانه
  • فروشگاه اینترنتی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان راجب این سایت چیه؟
    چه مطالبی را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1,745
  • بازدید کلی : 43,922